Ledig !!

Jag har knappt träffat Izabella sen i måndags kl 14:30.. På så sätt så känns det skit att vara igång med jobbet igen. Skulle hellre varit hemma med min skrutt faktiskt..
Men denna perioden har jag bara en 50% tjänst så är faktiskt hemma relativt mycket ändå.. Ska försöka gå in extra på helgerna jag är ledig tänkte jag.. Å då är Izabella ändå hemma och myser med sin pappa :)
Hur som helst. I måndags jobbade jag 16-21 och igår 7-15 fast igår hade jag massa ärenden att göra efter jobbet.. Så var inte hemma förrän strax efter 20;00 å då var jag hemma en timma tidigare än planerat..

Idag hade jag hoppats på att Izabella skulle sova till 8 kanske, ja helst till 10-11;) fast nä, 8 hade varit skönt. Är helt slut i kroppen & huvudet .. Hade varit skönt med lite sovmorgon.. Jaja får slumra lite med Izabella sen :)

Är ledig nu onsdag & torsdag :D idag ska jag och Izabella bara vara och mysa järnet ! Sen jobbar jag fredagskväll, lördagsmorgon och söndagskväll .. All in på misdommarhelgen bah!! ;) men får räkna med att det blir lite extra klirr i kassan :)

Nu är det dags att ta hand om min lilla vilde här hemma som springer runt, högt och lågt haha ..

/D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0