Tid för att babbla av mig !

Ja, men vart ska jag börja..
Det känns som att människor runt omkring om alltid har sett ner på mig, inte tydligen men jag har ändå känt av det..
Just med att jag har ett låginkomst yrke-undersköterska, ingen körkort, ej fast jobb, barn (innan fast jobb & körkort)
Jag vill inte ha alla dessa jävla blickarna på mig längre, de där dömande med huvudet på sne, jag behöver inte det! Jag förstår inte varför jag ska vara någon sämre människa en de med körkort & fast jobb! Skulle jag vara en sämre människa till min älskade dotter för det ? Skulle jag vara mindre värd för att min mamma inte har haft inkomst till att pröjsa ett körkort åt mig?NÄÄ!

Därför känns det så jävla skönt att skriva att jag har precis haft körlektion och att uppkörningen är bokad, datum säger jag inte ! Å när jag får mitt körkort ska ni allt få det uppkört under näsorna på er ! Jag lyckades, lyckades på egen hand. Har betalat varenda jävla krona av busskortet helt ensam ! JAAAG och ingen annan har gjort det ! Det är mina närmade 18.000:- som har lagts in i denna lilla plastbiten som strax är min!!!
Det första jag ska göra när jag får mitt kort, alltså det allra första, den vägen jag lagligt får köra själv är att packa in Isabella i bilen och spendera dagen på lekplayset i Alingsås! Inte köra bil hela dagen, utan köra med min dotter i bilen till ett ställa hon äääälskar att vara på !

/z


Kommentarer
Postat av: Sara

Har du köpt ett busskort för 18.000?! ;) skämt å sido: jag ser iiinte ner på dig! :) kraaaam

2013-07-08 @ 17:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0