2 dagar på sjön

Magnus och hans bästa kompis Björn köpte sig en båt sommaren 2011 som jag har varit väldigt motståndig emot sen dess. Men denna säsongen har jag faktiskt börjat uppskatta båten, tom börjat gilla att åka den.. Igår åkte jag ring bakom den, första gången i mitt liv! Asroligt !! Och idag försökte jag ge mig på att åka wakeboard !! :D gick inte alls, kom inte upp men fan va roligt det var.. :) ville försöka igen men båten krånglade så nu ska Magnus och Björn försöka laga den medan jag och Lena drar iväg till en sjö någonstans och lägger oss ;) ska bli skönt ..
Tråkigt att båten la av bara, blev bogserade in, tog exakt 1 timma, men vem klagar när man krypkör in till hamnen i stålande sol? Inte jag iallafall..

Ska strax dra iväg med Lena för att köpa lite mat, grilla lite tillsammans.. Innan vi drar iväg o badar , kanske tom kan få med pojkarna att bada då :)

/z


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0