- lördag

Ja, idag är det lördag. Vilket betyder att min älskade sambo börjar jobba om 2 dagar.. Vi kom fram till igår att varken jag eller han är redo för de hehe..
Dagarna är så underbara när hela familjen är samlade :)

Måste bara få berömma han oxå! Nu när jag har legat dålig & med ett illamående för helvetet så har han klivit upp och överraskat mig.. Han har Storstädat, ALLT.. Haft tvättmaskinen igång näst intill dygnet runt, diskmaskinen har fått gå varm. Och han har även vissa stunder tagit med sig Izabella hemifrån på promenad eller upp till farmor och farfar så jag har fått bli helt frisk & kry igen innan han börjar arbeta.. Helt fantastiskt..

Älskar mig lilla familj så mkt !!

/z


Kommentarer
Postat av: lena lindroth

aww låter helt underbart !

Ja, middag hade inte vart fel eller/och bio!
Björn och jag har vart sjuka nu och Björn är fortfarande kass... han får la piggna till så vi inte smittar er för de har inte vart en kul förskylning...
Tråkigt... men han får bli frisk nu tycker jag!

SAKNAR ER <3

2013-01-06 @ 17:05:07
URL: http://fam.blo.gg/
Postat av: lena lindroth

Hehe jag är inte så bra på att färlägga ;) tror inte det är min grej hehe :D

2013-01-07 @ 15:31:36
URL: http://fam.blo.gg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0