Feb. 26, 2013

Izabella har sovit väldigt dåligt nu ett par nätter. Hon vaknar vid 23 och är helt hysterisk,e väl nu dröm-perioden börjar komma kan jag tänka mig.. Men den är nog en fas som snart går över får vi hoppas..

Vaknade inatt och kände hur det stack till i läppen på mig. Sved nått så in i helvete, tänkte inte ner på det utan somnade om. Nu när Izabella valde att vi skulle gå upp så gjorde de fortfarande ont. Gick in och kollade mig i spegeln. Ett stort jävla munsår och vectaviret är slut :( måste verkligen bort till Apoteket idag, de öppnar la 9 och då ska vi ändå till babyöppet som ligger dörr i dörr med det. Så det är ju bra..

Var på mässan i fredags, baby&barn mässan.. Hittade lite roligt till snuttan..
2 stycken kjolar från Nova Star, en one peice från geggamoja & ett regnställ (dagens fynd, nedsatt från 699:- till 150:-) så de fick följa med hem. Sen va det massa smågrejer med, typ som massor av majskrokar :)

/z

(Vagnen följde inte med hem, även fast jag bra gärna ville de ;) )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0