Jag lever !

Tänkte egentligen bara säga att jag lever :-p
Går mina eviga promenader och har koll på mina kalorier, ligger runt 500-700 kcal per dag.. Är mycket stolt :D
Vägde mig idag igen.. Inte hänt ett skit!! Så jävla besviken på mig själv, kan jag verkligen inte prestera bättre ?!!! Åååååå!!! Måste försöka ändra någonting mera.. Kan tyvärr inte strypa av magen mera då får jag inte i mig mina mål om dagen ..
Går mina promenader och gör mina pass träning. Men det verkar inte hjälpa någonting alls tydligen !!! Så arg !!!
Någon som har tips ??!!
Kollar jag cm omkrets på låren så har det minskat med 3,5cm och magen 1,5.. Men det märks inte på vågen !!!!!!!!

:'(


Kommentarer
Postat av: Pia Svensson

kämpa på gumman du kommer snart att se resultat

2013-04-16 @ 16:26:12
Postat av: Nadja hellblom

Sluka kolla vågen!
Det kan vara så att du börjat bygga muskler,och där av så ser du ingen skillnad på vågen, för muskler väger ju mer än fett :) heja dig!

2013-05-14 @ 17:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0