Middagsgäster

Haft min storebror Mathias och hans tjej Malin, 2 av hennes barn Ebba & Kevin och självklart min älskade brorsdotter Joanna på middag. Blev fläskpannkaka & vanliga pannkakor och sen bär, kesella med kaksmulor över . Det blev en succé. Vart väldigt gott :)
Ebba myste med Izabella hela kvällen , skööönt att kunna laga mat med två armar lite då och då, och Ebba fick mysa med bebis vilken hon blev otroligt nöjd av :)
På torsdag blir det middag hemma hos dom :) det ser vi fram emot jättemycket :)

Hur som helst.
Jag älskar att jag och min största storebror har fått en kontakt, en utan mormor eller mamma inblandat. Absolut inget fel när mamma och mormor är med, det är supertreligt det med. Men att få umgås själv med Mathias , våra egna familjer i mellan om ni förstår hur jag menar :)

Igår hade vi kalas för Magnus , han blev firad av familjen på min sida. Mamma, mormor, storebror Mathias, hans tjej Malin, hennes barn Nellie & Ebba, Mathias barn Joanna, Oliver & Albin , och min andra storebror Jim.
Izabella var helt slut efter en timmas kalas med släkten, så hon somnade i Nellies famn :)
Magnus fick pengar, en tröja & Per Mobergs -husmanskost kokbok :)
Och Izabella fick en dregglis av Malin, hon skämmer då bort henne ;)


/z



Kommentarer
Postat av: Lena Lindroth

Saknar Izza och er så mycket !

2012-10-21 @ 20:31:07
URL: http://lenalindroth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0