Avskedsmiddag

Idag blir det hejdå middag för Joanna , min älskade lilla Joanna :'(
Nu åker hon till Malta imorgon för att möta upp familjen hon ska vara aupair hos i 12-24 månader, jag hoppas på 12 månader fast även de är en alldeles för lång tid för mig :((
Visst är det en upplevelse för henne, men faaan!!
Vardagen utan fasters lilla (stora) älskling kommer bli urtrist !!
Imorgon 14:30 går hennes plan från Norge. Marcus & storebror kör upp henne. Vill oxå med, men hade aldrig fixat de. Hade lipat sönder mig på vägen upp och framför allt på vägen hem..
Nä detta känns inget bra..

Det känns så fucking jävla tomt redan nu då vi bara har setts små korta stunder denna veckan för hon har haft miljoner saker att göra och säga hejdå till alla..

Lär bli jävligt tungt att ge hemifrån mormor sen när jag vet att jag inte kommer få träffa Joanna för till jul nästa gång, och efter jul är det 10 månader kvar.. Fy fan !! Bara dessa 2 månader till jul känns piss !

Kan skriva om detta i all oändlighet då det påverkar och förändrar mig massor, men det är bara att bita ihop och se på de ur Joannas ögon.
Ska hon någongång göra ett sånt här äventyr så e de nu !!


Joanna , vi saknar dig redan !!
Älskar dig "lillsis" <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0