Varför landa när jag flyger bland änglar ?

Urdålig uppdatering , jag vet !
Dagarna ser i stort sett likadant ut..

Min glada lilla tjej har varit otroligt gnällig på kvällarna nu i två dagar. Vet inte vad det beror på egentligen..
Nu ligger hon och "pratar" med mig och Magnus ligger och snarkar ! Blir galen på hans jävla snarkningar ! Vi måste göra nått åt dom där, innan väckte han bara mig o de kunde jag ta, visst va/är det jobbigt. Men nu när han även väcker Izza med dom så blir det helt plötsligt ett stort problem. För jag orkar inte vakna 1 miljon gånger per natt för att natta om Izza. För han gör det ju knappast "jag jobbar och måste sova" På helgerna också?!
Nä nu ska jag inte gnälla.

Jag älskar mitt liv, trodde aldrig att man kunde vara såhär lycklig ! Jag har världens finaste sambo, dotter & hund !
Visst var jag lycklig innan Izabella kom till världen, men den lyckan va ju en fis i rymden om man ser på den stora glädjen hon sprider omkring sig .
Hur kunde jag vänta så länge med att skaffa barn ? Izza ger mig en mening att gå upp ur sängen på morgonen ! En mening till att jag tar mina andetag. Att jag vill , kan & vågar slänga mig in i det okända.

Jag har alltid varit en väldigt "bekväm" människa. Alltså inte vågat testa mina vingar om jag säger så. Har liksom alltid velat ha facit i hand på allt jag testar på.
Kunde inte ens ta en annan väg hem från bussen/tåget. Gillade inte när Magnus körde på vägar vi inte brukade. Vägrade prova nya maträtter. Jag var helt enkelt en riktigt tråkig jävel ;)
Idag ser mitt liv helt annorlunda ut.
Idag hatar jag att leva efter ett mönster. Förstår inte hur jag har klarat det i 23 år innan..
Är så lyckligt lottad att just Izabella är min dotter !!


Älskar min lilla familj mest i hela världen !! Går över eld och vatten för er !


/z


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0