Valborgsmässoaftorn

Tog det jätte lugnt igår. Vi var på BVC, gick bort o handlade, sov ett par timmar . Sen gick M in och badade och jag blev så jävla godis sugen. Så tvingade upp Magnus ur badet efter ca 10 min. Stressade på Izza nya kläder. Precis när vi skulle gå ut genom dörren kom det både bajs och spya på en o samma gång från lilltösen. Bara att vända in igen för byte av blöja och nya kläder. Sen ut i bilen igen. Stressade till sweet. En godisfabrik/affär ca 15-20 min ifrån oss.. När godiset väl va köpt fanns det inget sug kvar varken hos mig eller Magnus. Så vi åkte hem hämtade hunden, la Izabella i vagnen och tog oss en promenad.. Vi gick hem till Kim och Erika o hejade.. Sen hem för att se ett dubbelavsnitt av ALCATRAZ :)
Lugn och skön dag :)

Idag blir det middag hos M's föräldrar.. Grillat kött &bakpotatis :)


/z


Kommentarer
Postat av: Malin

Hur stor är hon nu? =)

2012-05-01 @ 17:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0