Packning & BVC..

Nu sover Izabella lite,
Då tänkte jag passa på att köra igång med packningen litegrann ...
Börja lite smått med dvd filmerna & lite i köket som inte används. Kanske ställa av det i Gråbo hos mamma sålänge..
Imorgon har vi visning på lägenheten.. Gillar verkligen inte att ha främmande människor som går runt i mitt hem, öppnar mina skåp o sånt.. Det kommer kännas jobbig, framför allt efteråt när de går här ifrån och kritiserar stället tsm med den dom va här med..
För sånt gör man, å herregud alla husvisningar vi har varit på. Så många hus vi har kritiserat.. Ojojoj.. Payback time nurå mot mig ;)


Shit nu vaknade Izza.. Ingen packning här inte...


/z


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0