+ 1

Fy fan vad tråååååååkigt detta är !
Har hela graviditeten följt alla kurvor och prover o sånt där helt kanon.. Varför ska jag gå behöva gå över tiden ?! Jag vill verkligen inte detta en dag till !!!
Magnus har fått en ny positiv syn på allt detta - "vi vet ju garanterat att inom 14 dagar så har vi våran lilla bebis "
Åååhh lätt för alla er som inte är gravida att säga !! Jag som har släpat och dragit på denna magen i över 9 månader nu är jävligt trött på den !! Okej, jag har knappt gått över.. Och jag har haft en väldigt "lätt" graviditet.. Inga konstigheter.. Men den har ändå gett mig 15 kg extra att bära på ! Den tröttar ut mig för minsta lilla..

Jaja jävla negativa prego-käring håll käft nu ! Va glad för att du har en frisk liten bebis i magen som vilken dag som helst kommer komma ut till världens bästa föräldrar !!!!
(jag ska försöka tänka så, jag lovar )
men hur ????

/z


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0