Barnmorskan

Om 3 timmars är det dax för ännu ett besök hos barnmorskan..
Min kropp är vääldigt trött idag.. Orkar knappt ta mig upp ur sängen för att gå på toaletten, och gravid som man är så blir det ett par toa-besök per dygn..
Vill ha ut lilla bebisen nu !
Fick kommentaren - hur kan du skaffa barn när du är såhär ung?
Jag tycker inte att 23 är super ungt.. Det är lite lagom för mig känner jag.. Tycker de e värre för dom som skaffar sitt första barn vid 35-40 års åldern.. Ur min syn är det lite gammal .. Alla tycker såklart olika.. Men jag vill inte vara närmare 60 när mitt barn kommer ta studenten..
Men sen har man i min familj alltid varit väldigt unga när dom blev föräldrar .. Min mormor o morfar var 21 / 23 när dom fick morbror. Mamma var 14 när hon fick storebror. Storebror & Anna var 20 / 17 när dom fick Joanna. Så jag är den som här väntat längst i min familj ;)

Men nu ska jag försöka vila lite till innan klockan tjuter 8:30 =/
Orkar inte idag :(

Början av gravidieten.. Saknar den lilla magen som inte va direkt ovägen haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0