Shopping !

Jag och Michaela lämnade våra pojkar och barn på lekplayset i Alingsås och drog in till centrum för lite shopping i julrean. Slutade dock med att jag inte köpte någonting som det var rea på utan fullpris på allt.. Haha..

Fast fick 30% på en klänning från geggamoja.

På hm köpte jag en tvådelad pyjamas med hello Kitty på :) älskar tvådelade pyjamasar så jag verkligen, VEEERKLIGEN hatar de vanliga med miljoner knappar och hur Izabella aldrig lyckas dra upp benen så hon ser ut som en liten köttbulle. Nä, tvådelad helt enkelt.. Den gav vi 129:90:- för :)

Och klänning, strumpbyxor och halskragen allt från märket geggamoja gav jag typ 550:- för :)
Älskar geggamoja, villervalla & nova star . Helt klart varenda krona :)

Vissa kallar mig galen ;) i dont care !

/z


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0