Måndag

1 vecka kvar till julafton idag :)
Med blandade känslor måste jag säga.. Varken Joanna eller Jim kommer vara med i år. Joanna var tvungen att jobba hennes familj hon jobbar åt har bokat in en resa till Sydafrika :/
Och Jim ska åka till Colombia 21dec-13jan.. Så därför ser jag lite negativt på julen i år.
Samtidigt som jag ser fram emot den då de är Izabellas första jul :D det ska vi skoj :)

Alla paketen är nästan inköpa. Förstår inte varför jag och Magnus alltid öser på med julklappar till våra nära & kära. Som till Joanna tex 5 paket.. Varför egentligen? Vi som säger varje år "vi köper 1 paket till varje" men inte i år inte ;) haha samma sak ännu en jul..

Nu ska jag byta en bajsblöja sen gå över till mina grannar för en kopp kaffe. Vaknade idag och insåg att kaffet var slut :-O så dom bjuder på kaffet och jag står för att ta med mig en bulle :) good deal ;)

/z


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0