Izabellas första jul !

Ååå, idag väckte mina älsklingar mig med frukost på sängen. Vörtbröd med julskinka på & varm choklad.. Dom är ju bara sååå fantastiskt underbara ! :')

Sen har vi lekt och myst hela morgonen.
Just nu ligger jag i badet och lyssnar till den underbara tystnaden. De ända som höra är en svagt mummel från ventilen annars är det så tyst, så tyst.

Magnus har precis nattat Izabella. Hoppas hon sover någon timma så att hon är pigg och glad under sin allra första riktiga julafton :)

Kommer bli en lång dag. Vi ska vara hemma hos min mormor runt 13-14 tiden. Fira julen där med mat, klappar, värme och kärlek . Sen vidare upp till Magnus pappa och mamma för att fira julen där :)
Och imorgon bli det minijul med gäster här hemma och på annandagen blir det middag med paketleken hemma hos Magnus mormor och morfar.. När ska man hinna andas ut ? ;)

Nä nu ska jag gå upp ur badet..

Ha de så bra alla ..

Och GOOOOOJUL !!

/z


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0