Söndagsmiddag :)

Älsklingen har varit en klippa idag, fast det är han även alla andra dagar..
Men efter all mat vi tryckte i oss under gårdagen så somnade jag med ett väldigt illamående, och de har även fortsatt idag..
Så då gick M själv bort och handlade, valde maträtt och tillagade den :) marinerad kycklingfilé,pommes, marinerade vitlökar, vitlöksbröd & vitlökssmör haha. Massa vitlök.. ;) gott gott :)

Innan maten ställde sig M även och storstäder köket, GRUNDLIGT. Skurade alla skåpsluckor, spisen, fläkt, aa allt man kan tänka sig..
Jag är såååå lyckligt lottad som har hittat världens bästa & finaste kille som pappa till mitt barn..
Efter 6 år tillsammans så är vi fortfarande lika lyckliga !

Jag älskar dig Magnus Lennart Peterson !! <3


Kommentarer
Postat av: ♥ Sojkas framtid ♥

Tack!:) Jo vi har haft en mysig Påsk! :)

Själv då?

Kram!

2012-04-08 @ 22:19:59
URL: http://www.sojkasframtid.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0