Ullared

Ullared
Puuuuh, sist jag kollade på klockan inatt visade den 01:33, sen blev det svart.. Vaknade dock 2 tom & 40 min senare, nämligen 4:05... Då va de bara tt göra sig klar och packa frukost väskan.. Åkte till magnus föräldrar och bytte bil, sen till gråbo för att plocka upp mamsen.. Sen bar det iväg till ullared :D
Vi köpte hur mycket som helst, bilder vet jag inte ens om jag kommer lägga upp på det.. de e alldeles för mycket.. 
Dock va de lite "maxi" känsla eftersom jag handlade helt efter en lista.. Det blir väldigt mycket saker när man väntar sitt första barn.. :) Men det är otroligt mysigt att gå där i hyllorna och rota och dra i de olika varorna.. speciellt de små bebisklädern, vilket jag är helt klar med fram tills barnets 6 månaders dag eller nått :P

Det blev även en skiiiiiiiiiiitsnygg jacka till älskling, så jävla fin är den.. Brun och lite längre med pälsluva :D Sen blev det massa kläder till mig, ingenting jag har i garderoben sitter ju bra.. Förstår itne varför ;)

Nu är det nog inte läggdax.. Sitter iofs redan i sängen och skriver.. men ska borsta tänderna, duscha av såret från besöket på akutmottagningen - Alingsås.. (inlägget om mitt akut besök är på väg att läggas upp, datorn har hängt sig 15 miljoner gånger när ja har försökt lägga upp de) Nu kom Magnus med melon, kanske ska gotta ner mig o kolla på tv och äta melon innan jag går och borstar tänderna?
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0