Skolan

Helt ovärt för mig att åka till skolan idag.. åka från alingsås en resetid på ca 40 min ENKEL väg till skolan för att ha 1 timmas lektion och sen tillbaka hem.. Fast jag och min bästaste vän Therese tog oss en fika och köpte massa julklappar, tydligen har Magnus varit riktigt snäll i år ;)
Är nog världens lyckligaste människa tror jag, livet är helt underbart :-D
Har den bästa familjen man kan tänka mig,
Mina underbara vänner är guds svar på änglar,
Min pojkvän ska vi inte tala om, FAN vad underbar han är ! Utan honom skulle min värld aldrig gå runt !
Och snart kommer även våran lilla knoddis <3
Åå nu ska jag kurra ner mig i soffan hos min sjukling och bara mysa ! <3
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0