Körkortet

Blivit otroligt dåligt med uppdatering här på bloggen.. Anledningen är att jag fokuserar mer på izabella, jobb & körkortet.. Innan jag började på trafikskolan tänkte jag att tss, de e la inga problem att ta körkort, de blir la inte så dyrt.. Å det känns inte som att det har varit speciellt dyrt heller..
Jag räknade lite på det..
Jag har 2 körlektioner kvar innan min uppkörningen, o skulle jag klara teorin och uppkörningen på första försöket så kommer mitt körkort ha kostat mig 20.955:- herregud, vad har jag lagt de pengarna på innan jag började med körkortet??
Ändå har jag inte levt direkt fattigt sen jag började med kortet heller .. Så va sjutton har jag lagt de pengarna innan ?!!
Sen blir jag rätt ställd när folk säger "nä men jag har inte råd med körkortet" (jag har med sagt så, allt för många gånger) men om man tänkte igenom saker o ting, vad gör man egentligen med sina pengar då? Lägger det på krogen, skor, smink, kläder, ja inte vet ja..
Jag vet bara att när jag väl satte igång med mitt körkort så gjorde jag ett av livets bästa beslut !
Jag hade min första körlektion 16 juni och strax har jag min uppkörning , innan dess hade jag knappt suttit i en bil ! Men nu är det snart klart !! Alltså det är 3 månader av "mitt liv" jag har lagt ner på detta.. Nått jag förhoppningsvis kommer ha resten av mitt liv !! Så sjukt värt !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0