Bättre humör..

Är på bättre humör idag.. Skönt det !
Var så jävla irriterad igår ikväll så kunde inte somna. Men nu är det bättre.. Lugnat ner mig under dagen. Kanske brusade upp lite väl hårt idag..
Just nu har Izabella sovit i 3 timmar i streck. Såååå sköööööönt ! Haft lite egen tid här hemma. Spenderats i varsin sida soffan. Vilken har stor grymt jäkla skönt att bara vara.

Precis kollat klart på "då blev vi svenska Hollywood fruar" så nu ska jag gå in och borsta tänderna sen krypa ner i sängen och försöka sova en stund :) för kan tänka mig att Izabella kommer fortsätta med sina vaken nätter .. Underbart ;)

Men som sagt, är på sånt bra humör så det är okej om hon vaknar. Hon arg och grinig kan än kan bli på henne för att hon vägrar att sova när jag tycker hon ska göra det så har jag svårt att vara grinig mot henne. Det är ju så hennes kropp fungerar. När den har sovit klart så är det dags att vakna precis som det är för dig och mig.. :)
Men aa såhär positiv låter jag ju inte typ 1:30 på nätterna när hon vill gå upp.. Men nu så, nu när hon sover ;)

Ps förlåt mamma har alla negativa inlägg.. Nu kom ett positivt. Och jag älskar dig mamma.. Önskar att jag kan bli en lika bra mamma som dig ! PUSS!


/z


Kommentarer
Postat av: Pia Svensson

Tack lilla gumman älskar er flickor också jättemycket. Jag vet att livet är upp och ner ibland blir det för mycket ner. Älskar er mamsen/mormor

2013-01-23 @ 11:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0