Sooooova

Sitter just nu i soffan med en gnällig Izabella i knät. Ingenting passar denna lilla dam just nu, å allra minst att sova.. Hon har sovit från ca 19:30-22:30 sen va de färdig sovit tyckte hon. Jag hade precis lagt huvudet på kudden och va sekunder ifrån att somna när hon började gnälla. Bara att gå upp då :(

Jaja, får se hur länge vi blir sittandes här uppe då.. Mina ögon går i kors just nu..

Men imorgon är det fredag och de betyder att Izabella ska till sin farmor och farfar för att mysa hela helgen, en heeel helg!! På vårt schema står det - sova, sova, sova & ännu mera SOOOOVA !!! Underbart !!!
Fast kommer nog garanterat sakna ihjäl mig efter Izabella sådär på lördagmorgon. Men då får jag nog lägga mig och soooooova lite till så går det nog över ;D mohaha !!

/z


Kommentarer
Postat av: mathilda eckersjö

lyckos er som får soooooova heeeela helgen..:)

2013-01-25 @ 16:12:47
URL: http://mathildahanssen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0