Irriterad !!

Bara för att man är mamma och "ledig" på dagarna, dvs tar hand om ett par varje sekund på dygnet så betyder de inte att man har några slags superkrafter som gör att man orkar vara vaken 24/7 .. Bara för att Izabella vaknar till när vi ligger i sängen så betyder det inte att det bara är jag, jag, jag & jaaaaaaaaag som hela jävla tiden varenda jävla kväll / natt ska ta henne! Man är ta mig fan två stycken om att göra barnet, alltså två stycken som ska ta hand om barnet, dag som natt !!!
Är så jävla trött på att kriga varje läggning både med barn & (vuxetbarn) nä jag behöver en TIME OUT , en pausen, semester , egentid, få uppskattning istället för massa jävla fel jag tycks göra hela jävla tiden !! Gör det bättre själv.. Va själv med en 9 månaders varje dag och se om det är någon jävla dans på rosor att vara utan sömn och vara igång hela dagar från tidig morgon till sen kväll .., det är ingen jävla semester ska jag säga dig !!!!


Kommentarer
Postat av: mathilda eckersjö

Åhh man kan bli en riktig surkärring utan sömn..Och även när man inte har någon hjälp från andra partnen. Har gått igenom precis detsamma (fast värre) med dom stora barnens pappa.. Kram på dig! Du vet var vi finns :)

2013-01-23 @ 21:01:23
URL: http://mathildahanssen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0