Izabella 7 månader !

Igår blev våran lilla tjej 7 månader.
Herregud, vart har dessa månaderna tagit vägen?! Känns ju inte som de var 7 månader sen vi ringde upp till förlossningen i Borås 13 dagar över tiden. Och det ända jag tänkte på halva bilresan och där inne innan undersökningen var att jag ville bajsa ! Haha (Izabellas huvud som var så långt ner) men när jag kom in så var det bara att direkt åka in på ett rum och föda. Fullt öppen och dom kunde skymta Izabellas huvud :) snabbt lätt och gjort att föda barn haha. Nä men verkligen inte, smärta, smärta & SMÄÄÄRTA !

Hur som helst. Denna 7 månaderna har varit de absolut bästa i mitt liv ! Att få följa denna lilla krabat varje dag är en gudagåva ! Hon har gett mig så mycket i mitt liv! Som att hon gav mig sitt första leende på morsdag ! Hur mysig present är inte de då på ens allra första morsdag !
När hon satt utan stöd mitt under en kontroll på BVC de hade hon aldrig gjort innan .
Eller när hon tröttnade att ligga istället på filtar, mattor , golv jag la henne på och valde en dag att åla sig därifrån ?
Eller när hon tröttnade på att vara i samma höjd som pappa som låg i soffan och hon då ställde sig upp SJÄLV utan hjälp..
Men stora lilla fina tjej !!

När man tänkte igenom tiden som har varit kan man ju inte annat än att le , och bli lite sugen på en liten bebis till. Izabella är ju inte någon direkt bebis längre ;)

/z


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0