49

Nått som inte stämmer? Obehaglig känsla i kroppen, men för vad?

För övrigt känner jag mig sådär just nu. Varit så fruktansvärt elak idag. Vad jag har gjort och mot vem är en annan femma. Saken är den att när en människa kommer mig för tätt in på livet blir jag tyken, kaxig, dryg och i vissa fall rent elak. Jag vill inte reagera så men blivit sviken allt för många gånger av människor som stod mig nära att jag helt enkelt inte vågar ha för många personer allt för nära mig längre. Sad but true..
Det är faktiskt inte så lätt att resa sig upp efter varje gång man har blivit golvad. (Psykiskt) tillslut säger kroppen ifrån och väljer då att sluta lita på folk helt enkelt, konstigt ??! Nä det är de nog inte.

Ni som inte vet vem jag är eller min bakgrund har nog svårt att förstå mina olika val ibland. Men hela ens liv speglar sig i ens handlingar.

Jag har fått nog av att ha massa idioter vid min sida ! Rensning på hög nivå är det som gäller nu ! Nu är jag färdig med alla de rötägg som finns allt för nära mig och min familj. Äckliga jävla parasiter !

Nu till något gladare.. Pratat (Smsat via viber) massor med Joanna idag. Kan inte fatta att hon redan har varit borta i 2 veckor (imorgon) det är nu hjärnan tror att hon verkligen ska komma hem för e man utomlands så brukar man vara de högst två veckor om de inte är någon Thailands resa då.
Häromdagen ställde jag mig och skalade potatis till 3. Klurade ut vad jag skulle göra med de 3 kycklingfiléerna jag hade lagt fram så de skulle räcka till 3 pers + matlåda till M . Tillslut blev de kycklinggryta . Dukade till 3 tills jag fick frågan; -

- vem ska komma hit?
- hallå, Joanna såklart
- jasså är hon redan hemma?

I samma sekund bröt jag ihop och tårarna strömmade ner från mina kinder ! Fan Joanna var inte hemma, hon skulle inte dyka upp lagom till middagen som hon brukade..
(Shit låter som hon har gått bort! Men de har hon verkligen inte gjort, bara på sem.)

Men nu är det bara 49 dagar kvar tills vi får kramas igen !! :D
www.joannasvensson.blogg.se

Gonatt ! :)

/z


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0