Oinbjudna gäster !

.. Det är vad graviditeten för med sig.. Dessa jävla gravidkilon ! Har ett par kilo kvar så är jag nere där jag var innan graviditeten. Men jag vill ner mer ! Mitt absoluta mål är att komma ner till storlek 38 i byxor. Vilket jag vet är typ omöjligt för mig... Trodde jag, med lite motivation så går allt, de har Sara visat för mig i henne blogg ! Hon väger idag mindre än vad hon gjorde innan sin FÖRSTA graviditet..
Jag ska med dit ! Dock hatar jag gym, inget emot att träna, men just stå på ett rullband, crosstrainer, motionscykel, ja allt sånt. Jag vet att man inte rasar i vikt genom att bara önska. Men jag är ute o går o så, äter nyttigt.. Men måste ta detta stege längre..
Måste lära mig att gilla träningen.. Pust ! Det är inte de att de är ansträngande utan de är just de att man står med så många andra människor som jag tycker är jobbigt.. Måste övervinna den där känslan..

Tips på lite hemma övningar kanske ?
Nyttiga maträtter ?
Dieter ?
Ja vad som helst ?
Saaaaara - i need you ;) å gärna lite av din motivation med :)


/z


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0