7 dagar

Nu e de exakt en vecka kvar tills vi flyttar.. Känns sjukt bra ! Fick packat masssssor igår.. Känns så skönt. Blev även två fyllda V70 ner till Gråbo för att ställa av 12 st kartonger plus massa annat bröte.. Nästa projekt är att rensa hall garderoberna. ( de har jag sagt i över 3 månader, men nu är de verkligen ett måste ) sen till helgen blir de en sväng till IKEA :) bara ääälskar att gå runt där, speciellt nu när vi ska flytta :D
Men om vi ska hinna till IKEA så måste i stort sett allt vara nedpackat. Annars hinner vi inte.. Så de blir en tuff vecka nu ;)

Lite småjobbigt att Izza alltid ska somna på mig och vaknar givetvis om jag lägger ner henne.. Så lite svårt att packa då :(

Så stänger väl ögonen jag med en stund då innan vi får finbesök :)


/z


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0