Körningen gick som vanligt....BRAAA!!

Körlektionen igår gick som vanligt bra ! Men körlärare frågade varför jag ens tar körlektioner, hon tycker de känns som
Att de bara tar pengar av mig för hon var ingenting att lära mig mera längre, så hon kände de som att hon bara åkte med i bilen i 2 timmar igår.. Känns skönt att höra iofs men samtidigt känns det så onödigt att slänga ut 1200:- på en dubbelkörlektion när  jag anses vara klar via min körskola men kuggar när jag kommer till vägverket ! 
Men nästa gång tänker jag fan sätta det!! Så nu håller jag tummarna på att jag inte får samma provförettare som jag fick förra gången ! Han hade kuggat mig och ett par till på samma saker :-O 
Men nu ska jag inte hänga läpp för det. Utan ta nya tag inför nästa uppkörning som jag har nån dag snart :D  
Hoppas hoppas hoooooppas verkligen att den sitter nu !!! 

/z



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0