Hard work!

Ikväll väntas det åter igen lite kvällsjobb, å som alltid när jag jobbar kväll är det 16-21 .. Så segt att börja 16 för att jobba 5 timmar.. Men men sånt är livet å de ger lite pengar i plånboken .. Jobbar dagpass imorgon och även det ett kort pass 7-13.. Fast det klagar jag inte på då Magnus går på semester imorgon så då kommer han hem lite tidigare så då kan vi hitta på något familjemys.. Kommer troligen åka ut med båten kan jag tänka mig på mjörn så Magnus och Björn kan åka lite wakeboard :-p
Får väl se vad dessa semesterveckorna har att erbjuda :) dock jobbar jag väldigt mycket nästa vecka.. Bars ledig onsdag & torsdag men nått kul löser vi nog allt ändå :)

/z


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0