Utveckling !

Herregud vad fort Izabella utvecklas. Nu går hon redan :O
Pratade med mamma igår. Jag gick när jag va ungefär 14 månader vilken är mer "normalt" om man kan säga så om barns utveckling, då alla barn utvecklas i sin egna takt.. Men nu går hon iallafall :) jätteroligt att se henne tölta fram :) hon går långa sträckor med, inga två-tre steg har inte. Nej nej nu går hon långa sträckor.. Jättesött. Men det är nu har känner att detta går på tok för fort. De andra vi umgås med, mammor och bebisar har sagt länge att "snart kommer hon börja gå" medan jag har slagit bort den tanken och mer tänkt. Å nej då, hon är ju pytteliten. Inte skulle hon gå inte. Men hon är ju faktiskt inte så pytteliten lägre, hon e ju dock 9 månader och (idag) 10 dagar..
Det har varit så jäkla häftigt att få följa hennes framsteg och hur stolt hon blir över sig själv när man klappar händerna och ger massa beröm när hon lyckas med någonting som tex detta med att gå :)
Är en så sjukt stolt mamma över min älskade lilla Izabella :)

Hoppas nu luktar det bajs här och jag har starka misstankar om att lukten tillhör Izabellas blöja, för Daisy sover så det kan inte vara från henne.. Så dags att återvända till vardagen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0