Vilken dag !

Inlägg från i tisdag !

Började med att Izabella smällde upp ögonen 7:00, efter lite övervägande med mig själv så bestämde jag att det inte var dags att gå upp då, så gav henne lite mat & hennes nappis så somnade hon om så gott till kl 8. Då var det bara att gå upp. Ny blöja och kläder på lillan och kläder + smink på mig. Frukosten bestod av banangröt till Izabella och 2st knäckemackor och ett glas vatten till mig.
9:30 somnade Izabella igen i sin säng och jag la mig och surfade runt på diverse sidor via iPad:en vid 11 tiden gick vi bort till min mor (ca10min) här ifrån för att hämta Gino (min brors mopsvalp på 5 månader) mötte upp Felicia, Milo & hennes vovve Chaplin. Tog en promenad till Shell.. Oh shit, vilken promenad.. ALDRIG IGEN ! Två lekfulla vovvar, två skrikandes barn, två mammor med NOLL i tålamod och självklart regn på de ! Men med mycket envishet och irritation så löste vi den situationen med :) blev ett glas saft på verandan här hemma innan storebror Mathias ringde och vi gick bort till mormor. Satt och tjötande en stund tills jag fick ett sjukt äckligt illamående. Blev att gå hem och krypa ner i sängen för att vila, Magnus kom hem och tog Izza.
badade lite och precis när jag var klar (Izza badade med mig) ringde Mathias och Malin på dörren , då var det fika dags (med mitt illamående (?!) ) men de gick bra. Izabella fick en mössa, ett för byxor & en body av Malin.. Urgulligt av henne ! :)

Nu tänker jag sova..
Godnatt !!
Försökte slänga in bilder från idag med gick sådär.. Försöker imon :)


/z


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0