Snart så

Fortfarande ont i magen .. Blir så jäkla irriterad ! Jag vill verkligen åka imorgon, men mår jag såhär så vet jag inte om jag kan åka med. Det är ju inget roligt att vara på ett badhotell när alla andra badar och har kul menad jag då ska behöva ligga på ett hotellrum och må dåligt, men får väl se vad som händer under natten. Kanske mår jättebra eller så kan de bli sämre. En sak är säker iallafall blir det inte bättre så är det jag som ringer vårdcentralen på måndag ! Såhär kan det ju inte fortsätta !

Lämnade Izabella hemma hos sin farmor förut, med en tår i ögat (på mig) när vi åkte därifrån vinkade jag hejdå till henne i fönstret. Fy !! Jag vill bara hämta hem henne nu ! Men vet ju själv att det inte går, bättre för henne att vara hos farmor och mysa redan ikväll än att vi släpar upp henne kl 6 imorgon.

Nu ska jag försöka sova bort denna smärtan Nattinatt ..

/z


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0