Pust

Vad hände med min dotters super braiga nätter?? Nu vaknar hon flera gånger om nätterna och vill gå upp runt 5:30-6:00 idag lyckades jag få henne att somna om till 8:30 men då vaknade hon var 5e minut. Men jag klarade verkligen inte av att gå upp kl 5:30 då jag själv har mått pissdåligt i natt. Ont i magen och huvudet varvat med en jävla hosta.. :( usch ..
Men nu är vi uppe och har varit det en stund. Izabella ligger på ett täcke på golvet och leker och kollar på Disney junior och jag ligger halvdöd i soffan.
Skulle egentligen gått bort till babyöppet, men orkar verkligen inte det. Är alldeles för trött för de :( men kanske ska ta mig i kragen och gå iväg iallafall, eller nä, fan vilken beslutsångest ..
Får väl se hur jag gör..

Intressant inlägg till 1000 ;)

/ z


Lycklig tjej på golvet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0