Onsdag

Idag vaknade Izabella kl 7, bara att gå upp och göra lite mat till henne och byta blöja, lät henne ja pyjamasen på då hon fortfarande såg rätt trött ut. Gick tillbaka till sovrummet och la oss i sängen, lekte och busade lite tills hem helt plötsligt somnade om, hoppsan nöjd mamma ! Övervägde om jag skulle gå upp och sätta på en maskin tvätt. Men såg att tvättmedlet var slut, så vände mig och och somnade om vaknade 10:58 nästa gång ! Underbart !

Runt 12 kom Felicia och lilla goungen Milo på besök. Izabella och han är ju bara såååå underbart söta tillsammans!!
Blev lite frukost för mig och Izza och lunch för Felicia som för en gångskull var uppe innan oss ;) blev massa tjötande :) riktigt trevligt :) så underbart att vara mammaledig och ha så fantastiska vänner som oxå är det :)

Just nu i skrivandes stund somnade Izabella.. Skönt att hon själv också har börjat få rutin på sin sömn, alltid runt kl 19 så är hon trött. Vilket vi är väldigt tacksamma för.

Har varit lite smått irriterad hela dagen med. Att få höra att man gör fel med sitt barn och att jag borde skämmas för att Izabella skriker högre än andra ban och för att hon är rödlätt i håret ! Värsta jag någonsin har hört faktiskt !! Men shake it of ! Jag älskar min dotter, även fast som ibland kan skrika så att de känns som att mina öron håller på att ramla av ! Och om hon så hade varit blå-hårig så hade hon ändå varit det vackraste jag någonsin sett !

Over and out

/z


Kommentarer
Postat av: Anonym

va är de för folk du känner? hur kan man säga så om ett barn.
dom kan ju knappast ha egna barn.
fan vad tröttsamt att höra sånt. skulle gå i taken om jag fick höra nått sånt om min son.
alla barn skriker. o dom flesta är rölätta men underbart vackra ändå!!

2012-10-17 @ 19:27:26
Postat av: Sara

Klipp banden med den/de idioterna. Din dotter är hur fin som helst! :-)

2012-10-18 @ 18:44:13
URL: http://SaraJoline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0