Ledsen !

Så, då har vi sagt hejdå till Joanna. Fy fan ! Saknar henne redan.
Vet inte hur mycket jag har gråtit ikväll, självklart inte framför henne ;) men när vi kom hem fram tills nu och lär fortsätta en stund till kan jag tro.

Ni flesta tycker säkert att jag överreagerar och det kanske jag gör, men för mig känns detta skit !
Jag älskar min lilla plutt, och hon är en av de två som gör att jag har kommit så långt som jag har gjort i mitt liv !
Utan henne hade jag tex ALDRIG vågat lämnade min trygga punkt jag hade i livet förr och det hade gjort att jag inte hade haft världens finaste dotter sovandes bredvid mig just nu.
Jag hade aldrig fått se och uppleva lycka så ofta som jag har fått i mitt liv.
Jag hade aldrig vågat utforska de okända vägarna och valen man gör i livet utan henne bakom mig.
Hon är som min Bill, bull - piff, puff - helan, halvan - tom, Jerry .
Ah ni fattar grejen.

nä nu ska jag återgå till gråtandet en stund innan natten..
Glöm inte hennes blogg !
www.joannasvensson.blogg.se !

/z


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0