Idioter !!

Nu har det fan gått för långt, ni är allt för många som har åsikter om hur jag sköter mitt barn ! Jag gör allt jag kan för hennes bästa.. Och vad spelar de för roll om jag har snöat in på 2 "märken" på hennes kläder? Vissa köper bara lindex, andra bara kapp Ahl framför allt deras newbie kollektion. Om jag då väljer att avstå dessa och då köper villervalla & Nova star vad stör det dig egentligen ?! Du tycker hon är jättefin när du ser henne i kläderna !!

Sålänge Izabella följer sin vikt/längd kurva, har inga fel varken på eller utanför kroppen så tycker jag att ni ska hålla käften !

Okej, jag kan glömma hennes D-vitamin droppar någon gång då och då, men för det tycker jag absolut inte att jag är en dålig mamma ! Jag är stolt över mig själv som pallade mig igen 9,5månaders graviditet, en förlossning, 4 helvetes dagar på BB med smärta, läckande bröst, skrikande bebis som vi inte kände & ständigt kurrande mage .

Jag hade panik när Magnus Skulle gå tillbaka till jobbet efter 14 dagar hemma med oss, men jag fixade det med ! Jag har stått i panik och svett med en nerbajsad, hungrig och hysterisk bebis mitt i ett köpcenter, men jag har fixat det. Jag har varit så trött så att tårarna har runnit på mig, men jag har fixat det.
Jag har lyckats packa ner allt från en lgh på 65kvm med en 6v bebis, men jag fixade det med !
Så nu mina kära vänner är Izabella snart 6 månader, det betyder mer skrik, tänder, trots, nattningskrig, gå-stolen springer fram.

Men vet ni vad??
JAG FIXAR DET - för jag är en bra mamma !


Kommentarer
Postat av: Sara

Har det hänt nåt? :/

2012-10-04 @ 13:09:02
URL: http://SaraJoline.blogg.se
Postat av: Pia Svensson

Hej Gumman
Du är en supermamma du sätter altig din ditter ni första hand och du har varit underbar. Tänk om man hade din styrka när man själv fick barn. Du är helt underbar
mamsen

2012-10-05 @ 07:50:43
Postat av: Pia Svensson

snuttgurkan

2012-10-09 @ 08:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0