Bra natt !

Izabella har haft en drömnatt ! Om man jämför med vad som har varit de senaste nätterna..

Igår somnade hon vad 19:15 sov fram till 00:30 vaknade för lite mat och napp, somnade om direkt igen. Vaknade 04:50 för lite mat till,napp & att hon ville hålla mig i handen, som somnade hon om direkt , och vaknade nu runt 7:30 för att gå upp för dagen, inte för att jag är jätte sugen på att gå upp nu, men ska absolut inte klaga ! Nej, jag klagar inte ! Jag känner mig faktiskt väldigt utvilad då jag för en gångskull har sovit mycket bra och knappt blivit väckte, bara 2 gånger på heeeela natten.. Tack älskade Izabella för denna ljuvliga nattsömm !

Natten till igår var hemsk ! Då vaknade hon 9 gånger ! NIO !! Och skulle givetvis ha mat alla 9 gångerna, tror hela grannskapet har sätt mina tuttar nu, haha ! Så natten till idag klagar jag inte de minsta på ! Fler såna !!!


/z


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0