Bra dag !

Inlägger nedan är från igår men blev tydligen upplagt idag .. Konstigt..

Ja, dagen började med att Izabella väckte oss runt 7 så jag gick upp och bytte blöja. Sen väckte jag Magnus så han gick upp med henne då de va min tur att få sova ut ... SKÖÖÖNT !
Sen kom storebror Jim och började med Izabellas rum. Känner helt underbart att det äntligen är på gång att få ordning på det. Han hann måla lite idag. Så imorgon är det mera färg på väggarna och sedan in med alla möbler ! Jag vet inte alla hur det ska bli eller vilka färger på väggarna (förutom den vita grundfärgen då) jag har gett han helt fria händer då jag litar till 1000 på de han gör . Inredning är hans grej ;)

Medan Jim höll på i rummet idag åkte jag och min andra brors flickvän Malin in till Alingsås och shoppade lite :) mysigt! Izabella var hos sin farmor.

Var på partylight när jag kom hem. Då blev det allt beställningar för fullt :) kul kul. Sen komma storebror Mathias och Malin på middag. De har precis gått nu. Så nu väntar sängen. Jim är här kl 9:00 imorgon - farväl sovmorgon !

/z


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0