Underbar natt !

Trodde att Izabella skulle fortsätta med sitt gnälliga humör under natten, speciellt när hon började gnälla runt 23:45.. Men klockan 0:05 sov hon gott i mammas famn. Kl 2 la jag försiktigt ner henne mellan mig och Magnus. Jag vaknade till när Magnus gick till jobbet kl 7, kändes som att boobisarna skulle explodera. Men somnade om, tänkte att Izza skulle vakna snart o äta så ingen ide att pumpa . Men hon väckte mig inte förrän 8:30 hon sov alltså 8,5 timmar i natt :-O hon måste varit helt slut efter alt skrikande igår.
Halv 9 åt hon lite sen somnade hon om igen och sover fortfarande.. Gårdagen tog verkligen hårt på snuttan..

Tror att en lite förkylning är på ingång hos henne. Hon verkar vara slemmig i halsen och tät i näsan :(


/z


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0