Måååndag

Helgen har varit kanon..
Fredags grillade vi hemma och Acke, Michaela och deras 15 månaders Hugo :)
I lördags hade vi besök av Maria & Björn. Då bjöd vi på middag.. Sen var väl planen att se loreen men så blev de inte, gick o la oss på 23. Så hann se poängutdelningen. Det nödvändigaste ;) Sverige vann ju (om nån missat de tänkte jag ;) )
Igår, Söndag så blev vi bjuda på morsdagsmiddag hemma hos Magnus familj :) gav henne en blomma & två inrammade kort på Izabella. Det uppskattade hon :)

Nu ligger jag i sängen och väntar på att klockan ska gå. Kl 10 ska vi nöta Mariette & hennes lilla Melvin och gå en promenix. Ta en latte & mjukglass ;) måste skaffa en termos med nu när jag varvar amning med ersättning.. Å på tal om de. Gud vad folk har åsikter om att jag faktiskt väljer att varva trots att jag har tillräckligt med mjölk . Men de e mitt barn, mina bröst & då mina val..!
Ge f'n i att yttra er så länge ni inte har ett argument ! :)

/z


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0