Fy !

Izabella har aldrig vaknat för att gå upp denna tiden. Hellre aldrig vaknat grinig. Men idag gör hon båda två sakerna.
Vaknade ca 4:20 och var ursinnig ! Gav henne lite mat vilken brukar vara problemet under nattvakenheten, men inte idag inte. Både mat & ny blöja på plats men ändå ett missnöjt barn..
Började blåsa lite lätt på hennes mage och rygg, då blev hon jättenöjd... För en stund...

Det är jobbigt när man som mamma inte kan hjälpa sitt barn till att må bra. Hon förstår ju inte varför det är så varmt och hennes kropp svettas hur mycket som helst...
Gav henne vatten i en nappflaska igår. Jag vet att BVC avråder till de då jag helammar, men är det nästan 26 grader I SKUGGAN och ungefär lika varmt inne så tänker jag inte låta mitt barn ligga o skrika o koka typ ! Nä, då gick jag på mamma-instinkten och gav henne vatten ! Och det lär hon få även idag eftersom denna värmen kommer att hålla i sig ...

/z


Kommentarer
Postat av: Malin

Avråder bvc att ge vatten? här säger dom att de är bra att lära dom att dricka vatten om de blir en tok varm å lång sommar, bara dom inte byter ut vattnet mot maten å att man skulle koka vattnet innan, upp till 4månader..

2012-05-24 @ 19:59:55
Postat av: Malin

konstigt att olika bvc säger olika, kompisen helammar sin dotter å hon får ge vatten till henne ändå. Skumt, tycker alla bvc borde säga samma sak

2012-05-26 @ 08:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0