Sömnen, hallå vart är du?

Ännu en natt med ytterst lite sömn.. Saknar den faktiskt.. Kroppen är hur trött som helst men hjärnan o ögonen är klarvakna. Hur underbart är inte det??
Funderar på att gå upp o sätta mig i storarummet o kolla på tv nu timman innan M ska gå upp.. För att sen äta frukost o gå o lägga mig o kolla på skilda världar som finns i dvdn i sovrummet.. Så Magnus får allt gå upp nu ;)
Ligger även och funderar på hur trångt det kommer bli i sängen när bebisen kommer med, me tänkte på att Daisy sover i sängen med oss.. Åå de måste hon fortsätta med. Annars kan inte jag somna.. Sen tänker jag inte putta bort henne från sängen när bebisen kommer, då kommer hon aldrig acceptera denna nya lilla familjemedlem ;)

Just de ja, storarummet va de ;)

/z


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0