Solsken & fågelkvitter :)

Haft en urdålig natt. Vaknade 4:45 av att grannen ovanför spelar skit hög musik. Och som ni märkt i tidigare inlägg så är ju denna grannen ingen favorit direkt, å efter natten skaffade han sig igen direkta +poäng. Lyckades iallafall att somna om, men vaknade 6:50 utan att de personerna som varit hos grannen i natt och festat dundrade ner för trappan och ut genom porten ställde sig utanför vårt sovrumsfönster & pratade om kvällen/natten.. Fulla jävla männsikor, visa nån skaft respekt iallafall !

Hur som helst. Jag gick upp och la mig i soffan. Tog 2 sekunder så vände mitt humör konstigt nog. Jag såg att solen var på väg upp & hörde hur fåglarna började kvittra .. UNDERBART :)
kan inte vara sur & grinig en sån här morgon.

Men kommer nog vara en äkta svensk Svensson idag & sätta upp en lapp i trapphuset Hahaha.. Nu får de fan vara nog med detta ! Man måste faktiskt visa respekt mot varandra när man bor såhär ...!

Nu måste jag ta en macka innan jag hungrar ihjäl här :-p


/z


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0