Munsåååååår

Åå vad trött jag blir,
Varje gång vi byter årstid här så får jag munsår.. Så minst 4 gånger per år så får jag det :(
Åå igår kväll märkte jag att det började sticka till i läppen på mig, ett älskade munsår beslöt sig för att komma på besök....jiippii... Tog på lite "Anti" går.. Men seriöst, vad är det för jävla skit egentligen ?! Den går inte ens in i munsåret :-S sen den salvan som kommer utanför såret blir bara klumpig.. Nä tummen ner för den.. Vectavir ska det vara !! Det är bra grejer det.. (onödig information)

Nu ska jag återgå till de jag egentligen skulle skriva om..
Vi ligger just nu i budgivning på en bostadsrätt.. Det är vi och ett par till som är intresserade.. Så vi krigar för fullt.. Dock så är det en avgift på nästan 6800:- i månaden (!!) på den.. Sjukt dyrt, å i den ingår ebbar garage, kabeltv (vi har ändå ett abonnemang på ett 'tvillingpaket' hos Canal + ) & sophämtning ..
Men vill man hem så vill man...

Håll tummarna nu att de andra paret hoppar av och låter oss få vinna denna gången.. Vi har förlorat så många budgivningar så nu börjar jag tro att det är omöjligt att vinna...

/z


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0