Happy birthday tomorrow

Känna konstigt att inte se fram emot sin födelsedag.. Dagen man varje år har prioriterat och planerat inför. Speciellt som iår då jag fyller år på en lördag.
Men helt ärlig så betyder min födelsedag ingenting längre. Allt jag längtar efter är att våran lilla skatt ska komma.. :)
Så har inga direkta planer M ska fixa lite med båten & under tiden ska jag & Joanna fixa lite landgångar & tårta till kalaset som jag igår ska ha hemma hos mormor, det är lättare att ha det där än hemma hos oss.. Å underbara mormor är så snäll och tillåter oss komma dit och stöka ner utan att säga nått.. Allt för att underlätta för mig.. Bästa tanten i världen.. :) <3

Men på söndag kommer M's familj, å då blir det här hemma :)

Nu ska jag och vovven lägga oss och villa lite. Sen återgå till städningen..

Tänkte liten senare skriva upp lite datum som har gissats på när bebisen behagar att titta ut ..
Så vilket datum tror du på? :)

/z


Kommentarer
Postat av: Sara

20/3 ;)

2012-03-16 @ 16:32:31
URL: http://saracaroliine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0