Ge mig mitt barn !

(den klassiska Ronja röverdotter repliken )

Idag är det som sagt bebisens beräknade datum att komma.. Men endast 5% får på sin bf dag.. Tråkig sanning faktiskt :(

Så om bebisen bestämmer sig för att stanna kvar inne i magen idag med så blir det grillning hos Björn & Lena ikväll med härliga vänner.. Älskar när sommaren kommer och vi alla träffas varje helg o grillar, badar & myser till det.. Även en del båtåkande blir det ju på sommaren ;) fast inte för mig o bebisens del ;)

Åkt på en jäkla förkylning nu med. Antagligen pga att jag gick ner till garaget i förrgår =/ i allt för lite kläder i den kylan..
Men men de går över..

Längtar så mycket efter våran lilla bebis nu ! Helt galet mycket.. Varför vill den inte träffa sin mamma o pappa än ? Vi vill inget hellre än att ha bebis i famnen nu och mysa, mysa massor !! :)
Men snart så :)


/z


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0