Fet gravid & lycklig

Är så glad just nu.. Allting bara flyter på och livet är underbart.. Visst har jag en stor tung mage som väger en del och i sin tur sinkar mig en del..
Men just nu spelar det ingen roll.. Är så glad, känns som en sten föll ifrån mina axlar..
Bebisen är nu välkommen att komma precis vilken dag som helst, natt med för den delen..

Idag ska vi grilla hela familjen , utan Jimson som ligger hemma , inte alls för pigg :-p
Så resten ska träffas & grilla runt 15 :)
Myspys :)

Sitter och kollar på " livet på BB" just nu och samtidigt som jag känner att - föda barn , big no ! Så längtar jag :)

Blev ett rätt ointressant inlägg idag med, men ni ska ja ge skatten i magen lite näring..


/z


Kommentarer
Postat av: Sojkas Framtid

Men samtidigt ett väldigt positivt inlägg som sprider positiv glädje! :) Ja kom nu bebis! ;)

Kram♥

2012-03-26 @ 15:50:11
URL: http://www.sojkasframtid.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0