Bra dag !

Haft en helt sjukt bra dag med Therese (blivande faster & bästa vän) :)
Jag vaknade vid 6:50 av att Magnus öppnade kylskåpet, så skyndade mig upp ur sängen för att sno en god-morgon puss av honom innan han gick till jobbet :)
La mig sedan i sängen igen och varvade mellan fix morronZoo & vakna med the voice som för övrigt har blivit sjukt dåligt sen Josefin slutade och matrin Björk och Jakob Öqvist ska försöka leda de själv., hm..
Men skit samma. Somnade om vid 9 tiden och vaknade igen runt 11

Tessan hämtade upp mig vid 11:30 tiden. Åkte in till stan (Alingsås) och kollade lite i affärer, Tessan köpte sig ett par Converse, vita. Blev ned sugen på att köpa ett par skor. Modellen va de samma som Conversen men de va fred Perry och hur snygga som helst.. 700:- hur bra pris som helst.. Men ville inte köpa några nu när jag är höggravid så får vänta ett tag till =/

Efter skoshoppandet blev det en tripp till McDonalds för lunch, kaffe & mjukglass.
Sen åkte vi hem till mig hämtade Daisy & gick på en långpromenad :) (ca 1,5tim) när vi hade ca 30 min kvar tills vi va hemma igen fick jag så jäääävla ont i nedre magen samtidigt som det kändes som att bebisens huvud var på väg ut.. FY FAN VILKEN SMÄRTA !!! Å värre blir det;)

Tessan åkte hem runt 16.. Men redan vid 17 så saknade ja henne för mycket ;) så jag och M åkte och handlade fläskfilé & oxfilé & åkte hem till henne för att bjuda familjen på grillat :)
....Har helt enkelt varit en toppen dag!

Nu ligger jag & Daisy i sängen och kollar på BigBrother, eller à Daisy ligger och sover under mitt täcke & jag kollar på BB ;) M sitter i stora rummet & kollar på nån konstig serie på 1an..

Jaja, jag ska sluta skiva om helt ointressanta saker;)

/z


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0