8 timmars sömn !

Åå va underbart.. Inatt har jag totalt fått 9 tinnars sömn varav 8 sammanhängande timmar ! Så underbart, kommer inte ihåg när det hände senast !! Känner mig super lycklig nu & super utvilad ! Hejjja !!!!
Låg vaken mellan 00-01 inatt med värkar.. Först 6 min emellan sen 5 & sen helt plötsligt 15 o sen klockade jag inte längre då jag insåg att de inte va nått att oroa sig för .. :)

Idag blir det troligen ett besök älskade Malin :) sen vidare till gråbo för att träffa Niki & självklart världens bästa brorsdotter Joanna !!

Men nu ska jag lägga mig och bara må en stund till i sängen tills Malin svarar :)

/z


Kommentarer
Postat av: ♥ Sojkas framtid ♥

Ja det förstår jag! Minns nervösiteten!

Kram

2012-03-09 @ 17:39:39
URL: http://www.sojkasframtid.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0