What ?!

Vad har hänt med alla mina inlägg jag har gjort den senaste veckan ?!
Dom syns inte, vart har dom tagit vägen? Dom tröttnade nog och drog för här fanns dom inte ?? Skumt !

Jaja, nån mer än jag som börjar tröttna på blogg.se ? Tar evigheter för bilderna att laddas upp och inlägg försvinner .. Rätt tröttsamt. Kanske ska byta till en annan blogg sida..
Tips ?

Tänkte jag skulle slänga ut en bild på kläder jag köpte till Izabella som hon ska ha på sig på midsommar. Men som vanligt så gick de inte att ladda upp. Så den bilden kommer upp en annan dag..

Inlägget nedan ( "fossingarna" ) ta jag upp i fredags och först nu lades det upp som ett inlägg.. Sååå tröttsamt !

GONATT !

/ z


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0